اول نيكة فى حياتى ونفسى تتكرر تانى

اول نيكة فى حياتى ونفسى تتكرر تانى

 

بعبوص - سكس مترجم - سكس - افلام سكس - افلام سكس مجاني - سكس مجاني - سكس مترجم - سكس عربي - سكس امهات - سكس اجنبي - سكس اخوات

 


اهلا انا اسمي ميدو 20 سنة بموت ف حاجة اسمها نيك عايش علشان انيك وبس وصارف فلوسي كلها علي النيك انا من عيلة مرتفعة الدخل الابن الاكبر لدي ابي اخواتي كلهم اصغر مني

 

ودي قصتي يوم الاحد الموافق 12/4/2020

 

طلعت علي اول شارع الكشك بجيب حاجة لقيت في بنت واقفة قمت واقف جنبها كانت عمالة تبص عليا ف استغربت طبعا اول مرة يحصل كدا اكيد مش عايزا تتناك اما بنيك بكونو شراميط مش بتوع اعجاب والبت جسمها ملهوش حل بزاز متوسطة مشدودة و طياز شبه كبيرة جسمها كان متسقم تقسيمة ولا تقسيمة بالورقة ووالقلم وشعر اسود حرير وبشرة بيضة زي اللبن لو تفيط النور هتنور ف الضلمة�� وعيون سمرا وواسعة اوي ومنخير صغيرة وحطة شعرها ورا ودنها وشكلها كان جميل اوي المهم فضلت تبصلي استغربت نيك او مرة يحصل قومت بصتلها ف عنيها قامت ضحكت استغربت اكتر واكتر المهم قولت اجمد قلبي واعملها كدا كدا مش هخسر حاجة قولتلها ازيك عاملة ايه قالتلي كويسة قولتلها اسمك ايه قالتلي نور قولتلها انتي عندك كام سنة قالتلي 15 قولتلها طيب قالتلي وانت عندك كام قولتلها 20 قالتلي و اسمك قولتلها ميدو قولتلها انتي رايحة فين كدا قالتلي رايحة عند اللبان الامين حتة جنبنا كدا بس كان فيه حظر قالتلي مستنية مامتها جاية من مدينتي كانت ف مشوار وهتعدي تاخدها هي اصلا كانت عند واحدة صاحبتها بتعمل البحث صاحبتها كانت ساكنة ف عمارة جنبي المهم بصراحة انا كنت علي اخري البت فرسة قولتلها طيب متيجي تستني مامتك فوق علي اما تيجي بدل اما انتي قاعدة ف البرد ومفيش حتي كافيه تقعدي فيه قالتلي طيب وانا استغليت الموقف ان مفيش حد من اهلي فوق باتو في الشقة التانية النهاردة علشان اقرب للمشوار الي كانو فيه المهم طلعنا الشقة فوق قمت قعدتها ف اوضتي لاحسن حد من اهلي ممكن يطب فجأة هما غدارين ويعملوها المهم قعدتها جوة اوضتي دخلت المطبخ جبت كبايتين عصير ودخلت لقيتها قاعدة علي السرير علي الموبايل قمت قاعد جنبها وقربت منها وانا نيتي شمال قولت لنفسي لازم انيكها بالعافية بالذوق هنيكها قمت بعد اما قعدت جنبها وشربنا العصير بصيت ف وشها وقربت لقيتها بتقرب بردو قولت خلاص هيا جاتلي علي الطبتاب قمت بايسها وفضلت اعضعض ف شفايفها وكانت احلي بوسة في حياتي تقريبا وقفشتلها وفضلت امسك طيزها وبزها وحطيت ايدي تحت البنطلون وفضلت ابعبص فيها واقفش ف بزازها البت 15 سنة بس جسم مرا وقمت قعدت اعض ف شفايفها ونمت عليها وخلتها تقعد علي زبي وبعد بتاع ربع ساعة تقفيش قمت مقلعها البنطلون مقولقمش البت كسها فراولة مش وردي ونضيف ولا شعرايا وخرم طيزها احمر زي الدم المهم قعدتها علي ضهرها زي الوضعية الفرنساوي وقمت نزلت لحس ف كسها الي كان مليان سائل كدا البت تقريبا هتنفجر من السخونة ولحست خرم طيزها وصوتها كان واطي تقول بشرمطة ااااه ااااه ااااه قمت مخليها مفنسة و لحست خرم طيزها خليتو واسع اوي ورحت قلعت البنطلون ومطلع زبي راحت فتحت بوقها معرفش ليه بتاعي مش بتاع حمار مثلا هو متوسط 19 سم بس هي باينها كانت بتتفرج علي سكس كتير ف بتحب تمثل اوي راحت مسكتو ب ايديها وتفت عليه وفضلت تدعكو ب ايدها كانت ناعمة نيييك وراحت مرة واخدة مدخلاه ف بوقها وفضلت تمص وانا اخليها تاكلو لاخرو لحد زورها وتكون زي متقول مخنوقة وفضلت تمص بتاع ربع ساعة وتلحس بضاني وتلحس الراس بلسانها وتلحس زبي كلو بلسانها وقالتلي انت من النوع الي مبيجبهمش بسرعة قولتلها ايوا قالتلي طيب قمت مخليها نايمة علي بطنها وبحسس بيه علي كسها وخرم طيزها لقيتها مسكتو ب ايدها وبدخلو فكسها انا وقفت عند الراس وقولتلها لا لاحسن افتحك وتبقي مصيبة قالتلي لا متخافش انا فتحاه من زمان قمت رزعو فيها مرة واحدة راحت الشرموطة فضحتني قالت اه سمعت الشارع كلو وانا كملت وحطيت ايدي علي بقها وفضلت كدا بتاع ظ§ دقايق قمت خليتها تلف وتفنس وطيزها كانت ليا قمت دخلتو ف كسها من ورا وهي تقول ااه ااه ااااخ اااه بيوجع اوي قولتلها عايزة تشوفي الوجع بجد قمت تافف علي طيزها ودخلتو براحة واحدة واحدة لحد اما دخل كلو وهي تقولي طيزي طيزيييي مش قادرة اااه اااه اااخ قمت فضلت انيك ف طيزها واطلعو وادخلو مرة واحدة وهي تقول اااه اااه بيوجعععع اوي يا ميدو ااااه قمت مطلعو من طيزها ومدخلو ف كسها واطلعو من كسها وادخلو ف طيزها وهكذا قمت نايم علي ضهري وخليتها تقعد علية وفضلت تنطط عليه وصوت طيزها وفاخدها وهي بتخبط ف زبي ملهوش حل قمت منيمها علي جنبها ورفعت رجليها ودخلتو ف كسها وفضل انيك ف كسها بسرعة اوي ومت ضامم رجليها فوق بعض ومدخلو ف طيزها وهي خرم طيزها كان ديق اوي وهي اااه ااااااه مش قادرة هجيبهوم ولقيت نافورة اتفتحت من كسها ودي كانت اول بت انيكها وتجيبهم قمت انا لقيت نفسي هجيبهم جوه طيزها قمت مطلع زبي وجبتهم علي وشها وهي تلحس العشرة بتاعتي وتمص زبي شعور لا يوصف وقمت فضلت اقفش وابعبص وهي بتلبس الكلوت والسنتيانة وهدومها وقعدن مع بعض نحكي شوية لحد ما امها رنت عليها راحت قامت ولبست ومسحت وشها ونزلت


سكس جماعي - سكس مصري - سكس مشاهير - سكس محارم - صور سكس - عرب نار - سكس كويتي - سكس مغربي - سكس مساج - مقاطع سكس - صور زب - سكس مايا خليفة - نيك اخوات - رقص سكس - سكس لانا رودز - سكس اغراء

اول نيكه في حياتي الي فتحت عليا ابواب كتير

اول نيكه في حياتي الي فتحت عليا ابواب كتير

 

سكس - افلام سكس - افلام سكس مجاني - سكس مجاني - سكس مترجم - سكس عربي - سكس امهات - سكس اجنبي - سكس اخوات

 

اسمي محمد وبيقولولي ياديفل القصه حقيقية حصلت معايا من سنه تقريبا وكنت متردد اكتبها ولا لا بس قررت اكتبها واشوف رأي الاعضاء وياريت تشجعوني ع طول
انا طالب جامعي مغترب طولي 180 سم ووزني حوالي 83 مهتم بجسمي وبلعب جم وبعمل عضلات زي زي اي شاب بيسمع سكس ونفسو يعمل علاقه مع اي ست بس انا مكنتش اتوقع انها هتكون كده معايا
بطله قصتنا هي ايمان 38 سنه بس جسم ولا في الاحلام شبه الممثله رانيا يوسف طول 170 ووزن حوالي 75 كيلو بزاز كبير وطريه وطيز مرفوعه وكبيره ولا كلمه ومفيش اي ترهلات في جسمها
بدايه القصه
كتت راكب اتوبيس ورايح جامعتي عادي زي كل يوم وانا قاعد لاحظت واحده بتركب لابسه بنطلون جينز ضيق وعليه فستان او تيشرت طويل واصل لحد طيزها لاقيتها ايجت قعدت جمبي ولزقت فيا شويه ولاقيتها بتكلمني انت طالب في جامعه كذا قلتلها اه قلتلي وساكن فين قلتلها في الحته الفلانيه قلتلي كليه اي قلتلها كليه كذا قالت **** معاك قلت تسلمي هو حضرتك من هنا قالت لا انا من الحته الفلانيه بس عربيتي عطلت مني وورايا مشوار وكنت مستعجله فسبتها وركبت عشان اوصل بسرعه قلتلها سيباها فين قالت في الشارع كذا قلت مش خايفه لحد ياخدها قالت لا عادي وفضلنا قاعدين بنتكلم كلام عادي خالص وشويه وجالها تلفون ولقيتها اضايقت وبتزعق يعني اي ارجع تاني انا اجي المشوار ده كلو وبعدين ارجع وراحت قافله السكه في وش الي كانت بتكلمو الي عرفت بعد كده انها صاحبتها وكانت المفروض رايحه تقابلها في حته وتاخد منها حاجه بس هي حصل ظرف معها ومعرفتش تطلع حاولت اهديها وقالت هرجع ازاي دلوقتي قلتلها ممكن تتصلي علي جوزك يجي ياخدك قالت جوزي هو فين جوزي ده جوزي كل همه يشتغل ويجيب فلوس وبس ومعندوش زوجه يسأل عليها قلتلها خلاص عادي انا ممكن ارجع معاكي طبعا لو ده مش هيضاقك قالت لا هعطلك قلتلها لا عادي ونزلنا ورجعت عند عربيتها وقلتلها تستني في العربيه هروح اجيب اي ميكانيكي قريب واجي ورحت جبت ميكانيكي وصلحها وحاسبتو عشان هي مكانش معاها فلوس كاش كانت الفيزا بس وركبت عربيتها واصرت اني اروح معاها عشان تديني فلوسي فرحت معاها وعزمت عليا دخلت قلتلها عشان جوزك ميفهمش غلط انا هستناك بره وانتي ادخلي هاتيلي الفلوس قالت هو انت لسه مكسوف مني طب انا اعتبرتك صاحبي وهتتغدا معي انهارده وحاولت ارفض معرفتش وقلتلي متخفش جوزي في شغلو مبيرجعش دلوقتي خالص وممكن يبات بره كمان وفضلت تحكيلي انو مهمل فيها وانهم بعد ماعرفو انهم مش هيخلفو معاملتو اتغيرت معها وسابها خالص واهملها وهي ست زي اي ست وعيطت وانا حاولت اهديها وركنت العربيه في الشارع وفضلت تعيط وخدتها في حضني قلتلها خلاص بقا متزعليش قالت انا زهقت من الوحده يامحمد قلتلها خلاص انا جمبك اهه ومش هسيبك ياست مش انتي قلتي انك اعتبرتيني صاحبك وانا بعتبرك صاحبتي مع فرق السن طبعا قالت خلاص اتفقنا نفضل صحاب ونخرج مع بعض وهعرفك ع صحابي وخدت رقمي ورحنا ع فليتها كانت في منطقه راقيه جدا ونضيفه في الرحاب ودخلنا الفيلا ودخلتني قلتلي اقعد ع ام اغير وهندهلك الخدامه شوف هتشرب اي وجت الخدامه اسمها سعاد كانت لسه صغيره برضو رفيعه وبزازها زي التفاحه ومفيش طيز طيزها صغيرها خالص كانت 27 سنه وجبتلي عصير وفضلت قاعد ايمان نادت عليها قلتلها تجهز الغدا ولما يجهز تيجي تنادي علينا في الصالون ونزلت لابسه روب وخدتني ودخلنا الصالون وقعدت جمبي وقلتلي انا استجدعتك قوي وقلتلك وحكيتلك ع نفسي بس ياريت الي بينا يفضل بينا ميخرجش بره قلتلها متخافيش سرك في بير وراحت قالعه الروب وكانت لابس قميص نوم فوشيا يدوب واصل لحد طيزها واندر تحتيه وبرا نفس اللون اتخضيت ووشي قلب الوان وزبي وقف وهي قامت تشغل الشاشه ووطت قدامي طيزها بانت كلها وكسها كان اول مره اشوف كس عالحقيقه مش في افلام السكس ولقيت الشاشه اشتغلت ع فيلم سكس كان شغال اتلخبطت وبصتلي وضحكت قالت منتا عارف وحيده وبريح نفسي بنفسي قلتلها من انهارده معدش في وحده تاني ورحت شاددها ومقعدها ع رجلي قالت باين عليك شقي قلتلها انتي لسه مشفتيش حاجه ورحت واخد شفايفها في بوسه فضلنا بتاع خمس دقايق ونزلت ع رقبتها مص ولحس لحد ابزازها وفضلت ارضع واعض في الحلمه وفضلت ابدل بين ابزازها وقلعتها القميص وكملت لحس لحد سرتها وهي سرحت في دنيا تانيه بتتأوه بس ورحت نازل ع كسها نزلت الاندر واول مالمستو نزلت ع طول عسلها كميه كبيره فضلت الحس فيها وهي بتقول انت عملت فيا اي قلتلها هو انا لسه عملت حاجه قالت يالهوي اهدي عليا انا محدش لمسني من زمان قلتلها متخافيش سبيلي نفسك خالص وكملت لحس في كسها وخرم طيزها الوردي الي عمري ماشفت خرم زيو لحد ام نزلت تاني مره وهديت شويه وقامت قلعتني البنطلون اول مانزلت البوكس زبري نط في وشها قالت يالهوي اي ده كلو ده هيفشخني قلت متخافيش هتتعودي عليه ونزلت مص في وكانت محترفه مص زبي كان تخين شويه كان بيدخل بصعوبه في بقها طولو 20 سنتي وفضلت تمص فيه رحت قالبها وضع 69 ولحست في كسها وهي تمص في زبري واتعدلت وعدلتها عالكنبه في الوضع العادي وفشخت رجليها ورحت دخلت بتاعي فيها براحه فضلت ازق لحد ام الراس دخلت بصعوبه وهي بتصوت وكل شويه ادخل حته من زبي واستني شويه وفضلت لحد ام دخل نصو وفضلت ادخلو واطلعو براحه وازود حته لحد ام دخل كلو وهي كل الي عليها ااااااااااااااااه اووووووووف زبك جميل ياميدو افشخني وفضلت انيك فيها وكل شويه بسرع اكتر وهي عماله تصوت تحتي وقلبتها وضع الكلبه ودخلتو في كسها مره واحده صوتت بصوت عالي وفضلت انيك فيها بسرعه وهي بتصوت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه اوووووووووووووووووووووووووه كسي اتفشخ ارحمني ونزل بقا هي كانت نزلت مره كمان وتعبت وقامت فتحت الكنبه خلتها سرير ونمت عليها وهي ركتب فوقي فضلت تتنطط عليه لحد ام تعبت وقمت نمت فوقها فضلت انيك فيها وهي خلاص شطبت وماتت تحتي كنت قربت انزل قلتلها انزل فين قالت نزل جوايا وافضلت ارزع فيها جامد لحد ام نزلت كميه لبن مشفتهاش قبل كده وهي تقول احححححححححححححححححححح لبنك سخن اوي املاني ونمت جمبها قالت انت مستحيل تكون دي اول مره انت نمت مع حد قبل كده قلتلها لا انا اتعلمت كلو من السكس والقصص الي بقراها وقامت خدتني واطلعنا فوق دخلنا الحمام مع بعض خدنا دش وفضلت تلعب في بتاعي قلتلها لو وقف تاني هيفشخك قالت لا خالص انا اتفشخت اصلا قلتلي عشان ننزل نتغدا ونزلنا وسعاد حطت الاكل ولاحظت نظرتها غريبه كده واتغديت وقمت قعدت معها شويه وجت وصلتني بالعربيه ورجعت شقتي
لسه في تكمله عاوزين تشجيع بقا عشان ننزل ع طول

 

سكس جماعي - سكس مصري - سكس مشاهير - سكس محارم - صور سكس - عرب نار - سكس كويتي - سكس مغربي - سكس مساج - مقاطع سكس

قصص سكس نيكه فى زمن الكورونا على لسان صديقى

قصص سكس نيكه فى زمن الكورونا على لسان صديقى

 

مساء الخير على الجميع او صباح الخير حسب وقتك اللى بتقرا فيه القصه دى

ليا صديق حكالى عن احلى علاقه جنسيه مع جارته المتزوجه بيقولى نيكه بالكورونا الكل مقيم فى بيته ومحدش بيخرج غير بسيط خالص جالى صحبى امبارح الاحد 5 ابريل 2020 وحكالى عن علاقه مع جارته وطلبت منه انزلها هنا للمتعه لاصدقائى النسوانجيه نبدأ بليلة النيكه ومعاها وصف لاجسم بطلة القصه بدون ذكر اسماء

صديقى يسكن بالدور الثالث فى منزل مكون من اربع ادوار فوق منه جاره اللى بيشتغل فى السعوديه وبسب كورونا معرفش ينزل زوجته امراه فى سن 39 عندهم بنتين جسمها مليان لكن مظبوط حاجه كده زى ليلى علوى اليوم الموعود لصاحبى لقى بنت جارته بتقوله ياعمو شنطة مدرسة وقعت عندك فى البلكونه ممكن تجيبهالى دخل يجبها وبيبص لفوق لقى جارته بتنشر وصدرها مدلدل على السور طبعا من تحت الجلبيه يعنى المنظر اغراه المهم اداها الشنطه وبعد نص ساعه طلع السطح يعدل ماتور الطبق اهو يضيع وقت سمع باب شقتهم بيتفتح وهما خارجين الست وبناتها وفضل متنح لجسمها وهاج عليها وعلى طيزها المليانه وفى عقل باله بيقول اكيد هى نار بسبب غياب زوجها طيب انيكها ازاى دى المهم خرجو وعلى الساعه 8 كان فى عاصفه ترابيه جامده فصلتله اشارة العدسه طلع يركب السلك طبعا الدور الرابع محدش موجود والدنيا ضلمه وكذذلك السطح لقى جارته طلعه وراه بتجرى وبتقول ياريت متكنش الهدوم طارت وندهت عليه قبل ما يطلع على السطح يجبلها اللى وقع عنده نزل وفتح الشباك جاب جلبيتها اللى واقعه وطلع يديهلها لقاها سيباله باب الشقه مفتوح وهى واقفه فى بلكونة اوضة النوم بيقولى معرفش ايه دخلنى لغاية لجوه كده بس لقيت نفسى بدخل وبقفل باب الشقه وبدخل انده عليا لغاية مارجلى دخلتنى عندها وهى موطيه على السور بتلم اللبس ولمحت انها عامله منشر داخلى فى البلكونه للبس الحريمى بتاعها قولتلها البنتى الاصفر ده عليكى يجنن بصتلى وزعقت فيا وقالتلى اطلع بره يا سافل قولتلها سافل طيب ايه رايك السافل ده هيتسافل عليكى ورحت زاققها على السرير ونايم فوقها اققفش فى كل حته بجسمها وانا بقطع لبسها وهى تصوت وتزقنى بس كنت مزعتلها الجيبه والاندر وهى صوتها ابتدا يعلى اوى وبيحاول يكتمها لغاية ما عضته وزقته وطلعت تجرى قدامه عريانه من تحت وهو جرى وراها بس غلطة الشاطر بالفوره طلعت جريت على السطح وهو وراها مسكها جنب السور وابتدت تترجاه انها هتتفضح كده بس هو ولا سئل عنها ونزل البنطلون بالبوكسر وبيحاول يدخل زبه فى كسها وهى بتقاوام لكن خايفه تصوت فى كل المعافره دى زبه اتزق جوه كسها هى مقالتش غير اووووف اى وابتدت تعيط وهو ابتدى يرزع فيها جامد ويحلب بزازها ويطلعهم طبعا نزل جواها وقام واسبها على السطح متبهدلين تراب نزل ياخد دش وينزل التراب الاصفر واثار نيكه اغتصاب جارته بعد ربع ساعه لقى الباب بيخبط لبس البورنص وطلع يفتح لقا جارته نازله وماسكه فى ايدها جيبتها واندرها المقطعين ولبسه عبايه سودا وزقته ودخلت وقفلت باب الشقه ورمت اللبس فى وشه وضربته قلمين وراحت قالعه العبايه بقت واقفه قدامه ملط وقالتله بما اننا عملناه يبقا نكمل نيمها على السجاده ونزل يلحس كسها ويعضه وهى تشد راسه وشعره واهاتها ابتدت تعالى طلع على بطنها يلحسها ويقفش بزازها ويرضع منهم وهى مدت ايدها تمسك زبه وتدخله فى كسها راح رافع رجلها على صدرها وابتدت يرزع فيها بعنف وهى تصوت ويتنى رجلها على صدرها وينيكها بسرعه وعنف لغاية ما نزل فى كسها تانى بس المرادى برضاها بعد ماخلص كان نفسه يكمل ينيك فيها من طيزها بس لقاها قامت وتفت عليه ورزعته قلم تالت وطلعت شقتها ملط وسابت لبسها ليه بيقولى بالرغم انى الاستمتاع كان مبنى على الغصب بس كسها كان فى النيكه التانيه اسخن واقوى نبض من لحظة نيكة الاغتصاب



 
 

زميلى تحرش بزوجتى وناكها فى الاخر

زميلى تحرش بزوجتى وناكها فى الاخر

 

لى زميل فى العمل عندما يرا زوجتى يجن جنونه يحاول انا يتحرش بها وانا واخد بالى من الموقف بس لاقيت نفسى بتهيج على هذا الوضع
فاعمل مش واخد بال واطنش وهى طبعا فاهمه وبتصدو بس خايفه ان اشوفهم فاعمل مشكله ليه وجاء الصيف وطلعنا رحله الغردقه تبع العمل
وكنا مع بعض فى فوج واحد وماطولش عليكو نزلنا نلعب الالعاب المائيه ركبت ميراتى سجادو التزحلق وانا واقف فى اسقبالها فى الميه وهو
طبعا واقف جنبى واول مانزلت ميراتى راح جارى سبقنى وستقبلها وعمل انه بيقومها من الميه وقعد يفعص فى بزازها وطيازها الكبيره وكوسها
طبعا انا اتباطئت علشان اتفرج واتهيج على المنظر وبعدين روحت خدتها من ايدو لاقيتها ضايعه من التقفيش روحت حاضنها وحست بزوبرى
واقف على اخره عرفت ان انا مستمتع بالمنظر فبدأت من هنا تفهم انى الموضوع انا واخد بالى منه وعاجبنى بدات تشرمط معاه اكتر وهو حس
انى موافق فبدا ياخد حريته معاها على الاخر بس بعيد عن الانظار وده بالاتفاق بالنظرات وكان كل يوم نلعب فى الالعاب المائيه هو اللى متوليها
وماحدش واخد باله من تحت لتحت يمسك كوسها وهى بدات تلبس ملابس تسهل عليه الوصول للمناطق اللى عاوزها بسهوله ويحك زبو فى
كوسها وفى يوم سيبنا الفندق وخرجنا احنا الثلاثه فى رحلة سفارى وطبعا خلاص عرف انى موافق على الوضع من الحظ ان كل رحله السفار
خواجات مفيش مصريين الا احنا فقط وطبعا هو عمل زوجها وانا الضيف اقصد المعرص وهى جهزة نفسها صح وركبنا بيتش بجى انا لوحدى
وهو راكب وراها وقعد يمسك فى بزازها ويلعب على راحتو ماهى ميراتو لحد استوت مش ناقص الا يركبها وبعد رحلة السفارى رجعنا الفندق
واخدنا دش لاقيتها بتقولى ايه رايك نطلب عشا هنا ونعزم احمد زميلك ونقضيها سهره حلوه قولت لها عجبك صح قالت لى خلاص مش قادر
بحس بزوبرو هخروم جسمى نفسى ينيكنى قولت لها ماشى واتصلت بيه راح جاى هوا طبعا طلبنا العشا بس عشا مين دااول مادخل الغرفه
مسك ميراتى طبعا هى اللى فتحت الباب من اول الباب لحد السرير بوس وتفعيص وانا ولاكانى موجود وانا هايج من المتعه ميراتى فى حضن
زميلى وانا بتفرج لايف واحمد نازل تقطيع فى لحم ميراتى وهى عماله تتأوه وفرتك لبسها من شهتو الجامحه المثيره لحد ما قالت له نيكنى بقى
مش قادره حرام عليك خلع هدومو وهى مسكت زبو وقعدت تاكل فيه وراح راميها على ضهرها وراح فاشخ رجليها وراح مدخل زبو الكبير راحت
صارخه وقالت انت وحش كاسر نيكنى ياوحش وانا فى قمة هياجى قعد ينيك طول اليل وانا جبت ضهرى كتير لحد ماتعبت ونمت وسيبتهم مع
بعض وقومت الصبح لاقيتهم نايمين فى حضن بعض سيبت الغرفه فطرت ورجعت لاقيتو نازل نيك فيها قالى معلش ياحبيبى ياريت تخرج
وتيجى وقت تانى اكون خلصت انا وميراتى هى خلا مش هتعرف تتناك منك تانى قالت لى صح ياحبيبى انا مش عاوزه غير احمد قولت ماشى
ياعم وروحت خارج

بعبوص - موقع بعبوص - سكس مترجم - افلام نيك مترجمة - صور زب - صور كس - سكس ايطالي - سكس فرنسي - سكس اجنبي - سكس اخوات - فلم سكس - افلام سكس مترجم - رقص سكس

انا ومراتي ومرات صديق عمري

دي اول مشاركه لي معكم اتمني انها تعجبكم
في البداية انا اسمي ميدو متجوز من حوالي سنتين من سميرة
اوصف لكم سميرة هي طويلة شوية حوالي ١٧٠ سم ووزنها ٧٠ ك
بزازها متوسطة وطيازها كبيرة بس مترهلة شوية صغيرين
كنت لما اجي انام معاها واحنا في عز النيك اقولها نفسي انيكك انتي وصحبتك نورا علي سرير واحد ونتخيل انا وهي أن نورا معانا في النيك
اوصف لكم نورا مرات صديق عمري
هي اقصر من مراتي يعني حوالي ١٥٥ سم ووزنها حوالي ٧٠ ك يعني مربربة
وتحسها هايجه علي طول من نظرات عينيها
وهما ساكنين في الشقة اللي فوقينا علي طول
ولما كنا بنخرج انا وصديقي مع بعض وكل واحد معاه مراته كانت كل ما تيجي عيني في عينيها تلف وشها علي طول واللي خلاني افكر فيها انها مرة وهي بتتكلم مع مراتي كانت متخانقة مع جوزها وبتقولها هو في زي جوزك ايه رأيك تبدلي وتتدهوني شوية والكلام ده مراتي لما سمعته قالتهولي واحنا في عز النيك وده خلاني اهيج اكتر لدرجة أن سميرة مراتي لاحظت ده وقعدت تقولي طيب هانعمل ايه وهاتنيكها ازاي ويا تري هي هاترضي من غير فضائح لأننا عايشين في منطقة شعبية
قولتلها سيبي الموضوع ده عليا
وبقيت اتعمد اول ما اسمع صوت الباب بتاع الشقة بتاعتهم بيتفتح اروح فاتح باب الشقة واقعد في الصالة بالبوكسر بس واعمل مش واخد بالي منها
والاحظ نظرات عينيها من تحت لتحت علي زبي وطبعا يبقي عامل حسابي واقعد العب فيه علشان يبقي باين من البوكسر
لحد ما جت في يوم عارفه أن مراتي في الشغل وانا لوحدي في البيت والقيت ابنها الصغير بيعيط قدام باب الشقه عندي وهي كانت نازلة بسرعة علشان تاخدة وانا روحت فاتح الباب مرة واحدة وياهول ما رأيت نازل بقميص نوم دهبي يادوب نغطي طيازها المربربة ومن غير سنتيان وتالت تربع بزازها ناطين من القميص يعني ما كانش فاضل غير الحلمات بس
اول ما شوفتها روحت مصفر صافرة اعجاب وانا عيني بتاكل جسمها وبقولها يا بخته بالمهلبية اللي هو عايش فيها ايه القمر ده قالتلي عيب كده يا ميدو ده انا مرات صاحبك قولتلها العيب أن انا افتح الباب والاقي القمر واقف علي بابي وما يدخلش
لسه هاتتكلم سمعنا صوت حماتها طالعة علي السطح لان حماتها كانت ساكنة في الدور الارضي
لاقتها بتقول يامصبتي اتفضحت قولتلها ادخلي بسرعه قبل ما اشوفك ومن غير تفكير راحت داخلة
ومعاها ابنها وقفلت الباب وهي واقفة ورا الباب تبث من العين السحرية علي حماتها روحت اخدت ابنها دخلته غرفة الأطفال بتاعت بنتي وهي كانت في الحضانة في الوقت ده وشغلته باللعب بتاعتها وقفلت الباب ورايا وروحت خارجلها لاقتها لسه واقفة بتشب علشان تشوف حماتها من العين السحرية روحت بدون مقدمات لازق فيها بعد ما عدلت زبري علي طيزها من تحت القميص
والمفاجأة انها ما كانتش لابسة حاجه خالص تحتيه ولاقيت زبري راشق في لحم طيازها المبين
لاقيتها راحت شاهقة ولسه هاتتكلم حاطيت ايدي الشمال علي بقها واليمين ماسك بزها وعمال ادعك فيه وقولتلها في ودنها لو طلعتي اي صوت انتي اللي هاتتفضحي لاقيتها ساكتة بس مش متجاوبة معايا وبتقولي الواد هايشوفنا قولتله ما تخافيش انا دخلت أوضة البنت يلعب باللعب بتاعتها روحت مطلع بزازها الكبيرة وقاعد العب في حلماتها البني وزبري راشق علي طول شق طيازها وبشفايفي عمال ابوس في رقبتها لحد ما لاقتها خلاص مش قادره تقاوم وبدأت أنفاسها تعلي روحت ساندها بنفس الوضع ده لحد أوضة النوم ولفتها ناحيتي ومسكت شفايفها بشفايفي لاقتها اتجوبت معايا وسخنت وبتلعب بلسانها ولساني روحت منيمها علي السرير وانا نازل تقفيش في بزازها الكبيرة وزيري راشق في صرتها ونزلت بوس في رقبتها لحد ما وصلت لبزازها فضلت ارضع فيهم زي العيل الصغير وهي عماله تتأوه وتشد في شعري وتقولي بالراحة عليا يا ميدو ونزلت علي كسها لحس ومص وادخل لساني في كسها وعسلها نازل منها شلال وأقل من تالت دقائق لاقيتها بتشد في شعري ناحية كسها وبتقولي استني استني استني اااااه مش قادره اللحس بسرعة بسرعة انا بجيب بجيب لاقيتها رفعت وسطها وضهرها من علي السرير وكانت هاتصوت روحت حاطيت ايدي علي بقها بسرعة لا نتفضح راحت عاضة علي ايدي لحد ما هديت وبعدين لاقتها بتقولي اقعد انت هنا علي السرير و انا هامتعك وراحت مقلعاني البوكسر ونزلت لحس ومص في زبري وانا خلاص من كتر الحرفنة اللي هي بتمص بيها ما بقاتش قادر خلاص روحت مطلعها علي السرير ونايم فوقيها والتعب زبري علي بظرها وهي مش قادره عماله تقولي حرام عليك اللي بتعمله فيا ده مش قادرة هاموت وبصراحة صعبت عليا وبدأت ادخل راس زبري في كسها واحدة واحدة وهي راحت مغمضة عينيها وعاضة علي شفايفها وطلعت منها ااااااااااه طويلة روحت راشق زبري كله جوة كسها كانت لسه هاتصوت بس كنت عامل حسابي وكاتم شفايفها بشفايفي ونازل دك في كسها وهي عماله اااااه اوقف لأ لأ بالراحة بالراحة حرام عليك كسي اتهري مش قادره قولت اريحها شوية روحت نايم على ضهري وهي ركبت علي زبري ولا اجدع شرموطة وفضلت تتنطط علي زبري وتترقص وتتمحن عليه قولتلها خلاص هاجيب عايزاهم فين قالتلي هاتهم في كسي اطفي ناره اللي ولعتها بزبرك وفعلا جيبت كميه لبن في كسها وهى بتوحوح من سخنية اللبن في كسها وراحت مرمية علي صدري ببزازها الطرية
وعرفت بعد كده أن هي اللي كانت نازلة بالقميص ده قاصدة انها تهيجني بس ما كانتش ناوية علي نيك بس طلوع حماتها في الوقت ده جه في صالحي
وفي الجزء الثاني هاحكيلكم ازاي جمعتهم هي ومراتي علي سرير واحد
اتمني يكون عجبكم موضوعي

تحرر 5 أيام في الغردقه

تحرر 5 أيام في الغردقه

 

ذهبنا انا و زوجتي الي فندق في الغردقه لتغير جو و الاستمتاع بالبحر و الطبيعه في تلك المدينه الساحره التي أحبها من زمان ... كان حجزنا في بداية الصيف ...و كان أغلب رواد الفندق من الاجانب و السائحين و قله قليله جدا من المصريين و العرب ... و كان فندق راقي جدا و 6 نجوم .....
المهم بعد وصولنا في أول يوم واستلام الغرفه استريحنا من السفر و كل منا أخد شاور و نزلنا نستكشف المكان و ناخد فكره عنه ...و مروه اخدت معاها المايوه الشرعي اللي كان عندها من زمان و صغير شويه عليها بسبب انها ملت شويه بعد الجواز
و خليتها تاخد معاها مايوه ليا انا كمان علشان لو حبينا ننزل البحر ....
و أثناء جولتنا وصلنا للبحر و اذا بمروه تقول البحر حلو أوووي و نفسها تنزل و بالفعل ذهبنا للمكان المخصص لتغير الملابس انا غيرت قبلها و خرجت كنا قاعدين في مكان اول صف علي البحر ... ولاحظت إنه كل البنات و الموجودين لابسين البيكيني أشكال و ألوان ... وصلت مروه و بتفرجني علي المايوه و اذا بيه ضيق جدا علي جسمها و مبين تفاصيل جسمها ...
مروه قالتلي انها مش لابسه من تحته اي حاجه بسبب أنه ضيق عليها ...
نزلنا البحر شويه و خرجنا .... و انا عمال ابص علي اللي رايحه و اللي جايه ..
مروهع قالتلي إيه عاجبينك الأجانب أوووي كدا ....
قولتلها انتي اجمد و أحلي منهم ... و إذا بي أسره عربيه تعدي من جنبنا بيدورو علي مكان كانوا شاب في حدود ال35س
و زوجته و طفلين ....زوجته كانت لابسه بيكيني .... و الموقف دا خلاني أتجرأ و اسألها ياتري يا مروه شكلك يبقي عامل إزاي لو لبستي بيكيني زي دا .... قالتلي بضحك و مرقعه اشتريلي واحد و نشوف ...
سكت شويه و قولتلها يعني انتي تقدري تلبسيه و ماتتكسفيش ...
قالتلي عادي مش انت معايا ...ولا انت اللي ممكن تتكسف ؟؟
قولتلها لا عادي الناس هنا كلهم لابسين كدا و محدش ليه دعوه بحد ..
بعدها مشينا روحنا المطعم اتغدينا و رجعنا للغرفه نمنا شويه و نزلنا بعدها بليل خرجنا و روحنا مول اشترينا المايوه ..
. قطعه كاش مايوه و تاني يوم نزلنا للبيسين و مروه مكسوفه جداً ...
و بعد عشر دقايق مروه اتأقلمت مع المايوه و بقي عادي ...و من بعد كدا مروه أخدت راحتها خالص في اللبس طول ماحنا خارجين ..لبس خفيف مبين جسمها و لبس ضيق جدا عليها ....و انا في خلال الكام يوم دول مستمتع جدآ بمروه و جسمها و حلاوتها .و جاذبيتها .. مروه حست بتحرري و أد إيه انا مستمتع بلبسها المتحرر ..
و بدأ تفكيري بحاجات مجنونه متحرره هحكيلكم عنها في القصه القادمه

 

سكس مترجم - سكس امهات مترجم - سكس محارم مترجم - افلام نيك مترجمة - سكس اخوات مترجم - تحميل سكس مترجم - سكس روسي - سكس محارم - سكس اجنبي مترجم - صور كس - صور زب - قصص سكس محارم - افلام سكس مترجم

رحلة لمدة اسبوع على البحر

هذه قصة حدثت معي و ليست من الخيال
بعد الانتهاء من السنة الدراسية في الجامعة, قررت ان اذهب مع ابن خالتي لامضاء اسبوع و التمتع بالحرز
استأجرنا شاليه في احد المنتجعات في مدينة جونية تتألف من عرفتي نوم و غرفة قعدة, خملنا اغراضنا و ذهبنا يوم الجمعة, بعد المغرب و افرغنا امتعتنا و رتبا الشاليه حتى نستطيع ان نبدأ يوم السبت و نستفيد منه من اولهز
في السبت صباحا نزلنا و تسبحنا و استمتعنا من اشعة الشمس ال ان حان وقت الغذاء, فذهبنا الى المطعم الخاص بالمنتجع, و نحن على الطاولة و انا اتلفت الى الطاولات المجاورة , اذا بفتاة تشبه القمر (بياض, شعر بني طويل, عيون زرقاء, صددر عارم و طول بال 170 سنتمتر ) و هي تجلس مع شاب طويل و جسم رياضي و رأتني انظر اليها و اتفحصها, عندما رأيتها ازحت نظري لتلافي الاحراج و لعدم جعل رفيقها ينتبه.
بقيت اتأملها بشغف بين الحين و الاخر الى ان اكملنا اكلنا و عدنا الى المسبح
نزلت و قريبي المسبح و بينما كنت اتكلم معه و ظهري الى ناحية المسبح فاحس بشخص ضرب بجسمي, درت لارى من اذا بهذه الصبية, ة لكنها دارت و ذهبت دون ان اي كلمة, فعدت لاتكلم مع قريبي فبعد حوالي عشرة دقائق حدث نفس الشيء فدرت و اذا بها تقول لي بالفرنسية عذرا(excusez moi) فقلت لها حصل خير و عدت الى كلامي مع قربي و لكني كنت استرق النظر الى الخلف حتى اراها فبعد عشر دقائق رأيتها آتية مجددا فحضرت نفسي لامسك بها
و فعلا هذا ما حدث فأمسكتها و قلت لها اخبريني ما هو موضوعكي؟ فصارت تتكلم بالفرنسية عندها عرفت انها فرنسية و انها هنا لامضاء عطلة الصيف, فسألتها عن الشاب الذي يرافقها مقالت انه اخوها
عندها تعرفنا جيدا ببعض و قلت لها عن مدى اعجابي بها كنظرة اولى , و كذلك هي قالت انني اعجبها, سالتها عن سكنها فعرفت انها بالشليه المواجه للشليه الذي اقيم بهز بتفقنا ان نمضي العطلة سويا و ان اعرفها على بلدي ز
فطلبت مني ان اذهب في المساء الى سكنها و ان اتعرف بأخوها

عندها قلت لها ان الشرف لي بالتعرف على اخيها و لكنني احب ان ادعوها للعشاء في مكان خارج المنتجع و بعد ان نرجع نذهب لاخيها و نتعرف. فأقنعتها بالفكرة و استأذنت لتحضير نفسي الى العشاء.
عدت الى الشاليه و دخلت للاستحمام , و كنت افكر و انا تحت الدوش كم انا محظوظ للخروج , العشاء و التعرف على انثى جميلة مثل لونا التى تتمتع بجمال خلاق, و تريك كم هناك ابداع و اتقان في خلقها.
اخذت كل وقتي بالاستحمام لأني اردت ان اظهر كشاب كامل ان تمكنت امامها, بعدها اتيت باغلى عطر عندي و تعطرت على كامل انحاء جسمي, ثم احضرت اجمل ثياب كنت احملها و لبست , اخبرت قربي انني سوف اتأخر في العودة و انطلقت الى الشاليه المقابلة حتى اصطحبها.
دققت الباب و انا كلي شوق لرؤيتها ففتحت لي مخلوقة اكدت لي ان الحوريات هم فعلا موجودين و ليسوا خرافة, فأخذت اتأملها من فوق الى تحت و غبت في التفكير لمدة و انا افكر اانا في حلم او انني حقيقة امام هذه الفاتنة التي ستذهب معي و سنكون بمفردنا .
افقت على صوتها تقول لي اين انت ؟ ما بك شارد الذهن؟ اترى بنت للمرة الاولى؟ عندها استجمعت قوتي و تركيزي و قلت لها اكيد ليست المرة الاولى و لكنها المرة الاولى التي ارى فيها فتات بجمالكي الاخاذ , بجمال وجهكي الملائكي و لون عينيكي و جسمكي المتناسق كجسم عارضة ازياء, تلبس ثياب تتناسق مع شكل جسمها, و شعر طويل يصل الى اكتافها يجعلني اغير انه يلمسها و انا لا المسكي بعد (كانت تلبس فستانا ذات اللون الكحلي الفاتح طويل ال اسفل قدميها و له شق جانبي يصل الى نصف فخذها, و في رجليها كعب رفيع طويل 16سنتم و مفتوح من الامام يبين جمال اصابعها و لون الطلاء الخمري على اظافرها, مكشوف على الصدر و بحمالة واحدة و تضع على شفتيها لون ايضا خمري نفس لون طلاء الاظافر, و حول عيتيها لون قريب من لون الفستان مما يجعلها ساحرة)
بعد كل هذا الغزل انتبهت اننا ما زلنا واقفين امام الباب فمسكت يدها و اخذتها متوجهين الى السيارة, فتحت لها الباب و اجلستها و جلست قربها و انطلقنا .
ذهبت بها الى مطعم فاخر تابع لفندق (خمسة نجوم) في مدينة بيروت يتمتع برؤية جميلة مطلة على البحر , و كان لي صديق يعمل هناك على الصندوق, فطلبت العشاء من افخر المأكولات كما و ان صديقي قدم لنا على حسابه الحلويات اللبنانية اللذيذة و المشروب .
لفتت لونا جميع الموجودين بجمالها الاخاذ في المطعم الى ان انتهينا و عدنا الى المنتجع فذهبنا فورا الى الشاليه حتى نلتقي اخوها, و لكننا لم نجده هناك , فطلبت مني ادخل و نجلس نتسامر حتى يأتي.
تحدثنا مطولا عنها و عني, كما و احضرت مشروب و شربنا حتى انهينا القنينة , و اخوها لم يأتي بعد , فوقفت و قلت لها انه عليا العودة الى الشاليه لأن الوقت تأخر كثيرا, فما كان منها الا و أخذت يدي و توجهت بي الى السرير فدفعتني عليه و قفزت فوقي واضعة فمها على فمي و ابتدأت في تقبيلي كشخص كان فاقد شيء ووجده اي تقبيلي بنهم كبير , فما كان مني الا وبادلتها بالتقيبيل و اللحس على شفتيها,رقبتها,اذنيها وصولا الى لسانها ال\ي يتمتع بطعم الفواكه.
بقيت على هذه الحالة مدة تصل الى 20دقيقة قمت بعدها الى فك فستانها من الظهر و انزلته الى تحت صدرها و فككت البرا حتى ارى صدر فوق الوسطي بقليل يتوصته حلمات من اللون الزهري الفاتح لحد البياض الذي يمكن ان يولع الحجر, مقمت بعدها بالعودة للتقبيل على شفاهها و من ثم بدأت انزل الى رقبتها, اكتافها, و تحت ابطها الذي يثيرني ثم الى يدها من اعلاها الى اسفلها و اللحس بيض اصابعها و صولا الى صدرها العارم و الذي اخذت اقبله و الحسه كلله و كل واحد على حدى اتنقل بينهم و التقتهم و كأني خائف ان يضيعوا مني, فأنتصبت حلماتها و على صوتها ليظهر شبقها, المتزايد مع طريقتي باثارتها, فقامت و ابتأت تفك ازرار قميصي و اشلحتني القميص و قميص القطن تحته و انا اتمتع بجسم رياضي بما انني العب الحديد, فقالت لي انها احبت جسمي الذي يكسوه الشعر و هذا ما لا يتمتع به اغلبية شباب بلدها اذ انهم يزيلون شعر جسدهم و اخدت تلحس و تقبل صدري, فيما انا غائب العب بشعرها و اعود لالتهمها من جديد قائلا لها انها خلقت بتركيبة من العسل و اللبن فطعمها لا يوصف و لم اترك صدرها لمدة طويلة حتى تبقى حلماتها منتصبة فهذا المنظر يثيرني كثيرا, توجهتالاقدامها تاركا كل المسافة بين بطنها الى قدميها لاتعامل معها لاحقا.

بدأت اقبل و الحس قدميها من دون ان اقلعها الحذاء و بعدها اقلعته لها و توجهت مجددا لاقبل و الحس كل قطعة من هذين القدمين الذين لم ارى بجمالهما و لا بنعومتهم و رائحتهما و بين ما انا اتمتع بهما سمعت صوت الباب فنظرت و يا للهول لم اصدق عيوني هل انا ارى صح؟ كيف اختفي؟ ماذا افعل ؟كيف احمي نفسي و احمي لونا من غضب اخوها الواقف على الباب؟؟

 

سكس مترجم - افلام نيك مترجمة - افلام سكس مترجم - سكس محارم مترجم - سكس امهات مترجم - قصص سكس محارم - صور سكس - صور سكس متحركة - صور كس - سكس هندي - سكس روسي - سكس جديد - موقع سكس - افلام سكس مصري